30 juni 2005

Den där duellen ...

? Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?
Vem som helst som redan ligger i sängen och tittar på en deckare.

? Tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat
1. plötsligt avskaffades fastighetsskatten.
2. plötsligt sa jag upp mig från jobbet och behövde bara göra de jag tyckte var viktigt ... men fick ändå betalt.
3. plötskigt trillade george w bush av sin stol och slog ihjäl sig. han ersattes av en helt vanlig högutbildad kvinna med stor arbetslivserfarenhet och tre barn.

? Vad gjorde dina päron för största misstag?
de lärde inte känna varandra innan de hoppade i säng.

? Säg en dålig sida hos din svärmor/svärfar
sväran är rädd för ALLT och svärfar vet allt bäst och är sedan orubblig (han tycks inte haja att det är jag som vet bäst, trotts 17 år av malande)

? Vad skäms du mest över hos dig själv?
att jag är för djävla snäll och inte kan säga nej, att jag inte har gått på universitetet och jag tuggar på fingrarna.

? Vad är du mest mallig över hos dig själv?
håret är bra - god hair day!

? Vilken är ditt livs största sorg?
att mina barn inte har någon morfar kvar

? Beskriv varför du är en stor bluff
äää det är jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar