5 feb. 2007

Man får sona för sitt leverne

Efter en arbetsvecka med många timmar, firade jag en 40 åring med ostron och råbiff - mmm! ... Ja och det har jag nu sonat på toa i ett dygn. Man har ju viktiga saker för sig och kan inte blogga hela tiden.

Så skulle jag visa mina grabbar hur man head-bangade i takt till en Metallica med tung gung och fick genast en whiplash och en sträckt ryggmuskel. Detta tilltag sonar jag för fortfarande. Jag är dålig på att inse när man ska låta bli vissa saker.

Monaco-syrran ringde mitt i toa-bestyren och berättade att jag skulle bli moster. Det blir ju kanon. Fast ska det bli en monegask då? Där kostar det en förmögenhet att föda barn. När man väl står där på BB´s tröskel får man punga ut med 10 000 i förskott, och blir förlossningen komplicerad kostar det ännu mer. Det går ju inte att ångra sig när man väl satt igång lixom.
– Kejsarsnitt, jaså 50 000:- sa du. jag tror jag passar, tar min mage och går hem istället.

Melodifestival - Tommy ser ut som en åldrande tant - jag sa ju det!

I veckan blir det mera siffer-knåpande (små små siffror) med årsredovisningar och jag som fortfarande inte kan hitta mina glasögon. Det kommer ju aldrig att bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar