8 okt. 2007

Äckel upplevelser i bakisbubblan

Började med att vi hade asbråttom till båten. Ska precis fånga in hunden när jag märker att hon smaskar på något. Hon har börjat smaka på en massa konstiga saker som hon senare spyr upp - gummisnoddar, ekollon och plektrum. jag vill inte att hon spyr på båten så jag kör in handen i munnen på henne och gräver ut ... en barnbajs som sipprar mellan fingrarna. Ska till återvinningen och har lyckats stuva in mig i bilen, som är proppfull med skit, när maken säger - ta den här också, och trycker in en gammal plaskpool i famnen på mig. Den har legat ute i 3 år och är full med multnade löv, vatten, drunknade insekter och sniglar. Den läcker över hela mig och luktar gris bajs. Medan jag baxar ur grisbajspoolen passade hunden på att rulla sig i en död orm. jippi, och jag som kände mig lite delikat redan innan.Nu vet jag vad du tänker säga T: katter är mycket renligare. Katter skiter styggt och slickar sig sen i röven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar