6 jan. 2009

SingStar fest

Borta på middag hos riktigt trevliga kompisar. Till fördrinken fick deras minsting vinterkräksjukan. Värdparet höll omväxlande sleven och spyhinken. Alla gäster fick en näve vitpepparkorn som skulle hjälpa mot spysjukan. Vi får se om huskuren hjälper.
SingStar tävling. Jag var usel till att börja med, sedan kom jag på att man inte behöver sjunga rätt toner eller rätt text, det räcker att rajraja i takt. Då gick det skitbra. Vann över alla barnen i allafall.
Ett par kallade varandra vid för- och efternamn hela tiden, även när de talade om sig själva. Mycket märkligt. Sedan kom jag på att det nog var meningen att man skulle veta vem de var. Det visste jag ej, tänkte att jag skulle slå upp dem på nätet när jag kom hem, men nu har jag glömt vad de hette. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar