18 feb. 2006

Mode - vad är det?

När man flyttar måste man rensa.
Jag har rensat. Säckvis som ska kastas eller köras till Myrorna.
Gamla kläder och junk som jag ej tittat åt på 15 år eller mer.
Allt rensades bort och knöts igen. Skönt! ...

... ända tills jag råkade se Sofis Mode på TV.
Det visade sig nämligen att jag kunnat vara hur trendig som helst. Kunnat kopiera Kate Moss stil och haft den rätta hårtofsen om jag bara ...
... packade upp alla säckarna igen.

Låg stuprörs-jeansen i släng säcken eller den andra? Ankel-bootsen låg nog i botten ... det breda skärpet och storkoftan då? och alla krims krams smyckena. Skit också.
Fast man är ju inte så trendig och har aldrig varit det. Nu har jag chansen. Äääää. Någon som är det kommer att bli jätte glad hos myrorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar